Monday, August 8, 2011

Mengenali seseorang itu kadangkala membuat kita ketawa,mengenali seseorang juga kadangkala membuatkan kita mengalirkan air mata,sesungguhnya mengenali seseorg itu mampu memberi kita sejuta rasa,marah,sedih,merana,gembir​a,sayang & rindu,Namun,mengenali seseorang itu sebenarnya anugerah,Biarpun hadirnya hanya seketika & meninggalkan Luka,bersyukurlah dgn kehadirannya kerana dgnnya kita belajar erti kasih sayang...


    Oke first at all aku nk ckp terima kasih sbb bg pluang ntok knal hang..serius pertemuan kita adalah pertemuan terindah,kau kawan terbaek pnah aku ada..tengs sbb slalu mnggila dgn aku,slalu ada saat aku perlukn seseorang,slalu bg nsht kala aku ksesakan,slalu ja ada msa ntok bg aku ketawa..Tp asenya biaq la suma 2 jd kenangan sbb aku nekad..biaq la aku yg berkorban,walau pngorbanan  2 sebenaqnya mnyeksakn dri aku..sgt2 mnyeksakan..Aku dah pnat mnangis ntok sesuatu yg x pasti..Tp insyaAllah aku akn cuba hdop tnpa kngn silam,aku akn cuba melupakn semuanya sbb kngn2 tersebut sgt mnghimpit...


     You never see my tears, but that doesn't mean i don't cry. you never feel my pain, but that doesn't mean i don't hurt'...Don't cry for a guy, let a guy cry for you. Because most girls give and forgive, but most guys get and forget....
‎"When nails grow we cut nails, Not our fingers.Similarly when misunderstandings raise, We should cut misunderstandings "Not the Relations"..hurm aku bkn mahu memutuskn pshbatn cuma memerlukan ruang ntok melupakn sgalanya..


p/s:I love to walk in raining coz no one will noe im cring..

    

No comments: