Wednesday, July 20, 2011

                         Aku lbh selesa mluahkan rasa di sini,mluahkan sgala yg terpendam...

                                                           'JODOH ITU RAHSIA ALLAH'

Kata2 nie mmbe aku yg ckp,ntah napa bila dy ckp mcm nie aku rasa sesuatu..btol kn,rhsia Allah tiada siapa yg tahu..walau selama mana kita cuba pertahankan sesuatu hubungan tu ia ttp akan berakhir jika Allah mnjanjikan kita dgn sesuatu yg laen..tiada perhungan yg akan kekal melainkn perhubungan Allah dgn hambanya..

Tp sbg hambanya yg xpnah sempurna kdg2 aku lmah,even suma owg ckp xpyh lyn lah sgt,xpyh pk pasal 2,xpyh tu xpyh nie tp yg rasa itu aku bkn korg..cube bnda nie jd ats kpla korg ape korg rase?korg nk aku ckp bnda yg sama blik x?bkn senang memadam kenangan..dan x mgkin ntok dipadam krana ia akn tersemat jauh di ingatan..

           'bukan senang untuk mencipta ptemuaan,bukan senang untuk melahirkan rasa syg,dan        bukan juga senang untuk menghadirkan rasa cinta,namun jika semua itu telah kau miliki,jagala ia supaya tiada lagi ungkapan perpisahan..'

tiba2 teringin nk dgaq lgu nie,msh ingat kah kau?

http://www.youtube.com/watch?v=523qlVBV1Mw 

                              

No comments: