Saturday, November 26, 2011

Masa semakin mencemburui

Hai readers yg cantik2 dan kacak2 :)

Semakin hari kita semakin tua bukan semakin muda kan?Kadang2 rindu nk kembali ke zaman muda sbb banyak sangat kenangan zaman muda2..kenangan terindah yang x mungkin di lupakan..Masa selalui mencemburui kita dan sekarang masa sedang mencemburui aku..Tak salah kan kalau aku cakap aku rindukan jejaka nie...


Eh2 silap ore  plop,HAHA sat2


Haaa,nie ore hok btoinya...sumpah rindu! T_______T
Rindu zaman dulu2 waktu masing2 x bizi,masing2 bercerita kalau ade masalah,msg mcm aku gurlpreng kau kau boipreng aku..Tp dulu kan bro?Sekarang suma tu tinggal kenangan tmbah2 bila hang dah ada seseorang skang,lg bizi kan hang..Selangkah lg hang dah ada tanggungjawab yg perlu dilaksanakan..mungkin kita dah x boleh cerita mcm2 seperti dulu...Apa2 pon aku doakan yg trbaek ntok hidup hang,iloveyou brader :) ok bai!


             

No comments: